ACTE
Ad 67 - G 1557/8
L'évêque de Strasbourg, Conrad III de Lichtenberg, approuve la fondation d'une chapelle près d Kork par Albert de Thalmessingen, du consentement de Jean d'Ehrenberg, chanoine et archidiacre de Strasbourg, de Henri de Lichtenberg, chantre du chapitre cathédral (Grand chapitre) et recteur de l'église de Kork, et de l'abbesse de Kork, patronne de cette église.
In prescriptorum autem omnium et singulorum testimonium et robur perpetuum, presens est instrumentum conscriptum et sigilli nostri C[onradi] dei gratia episcopi Argentinensis necnon sigillorum capituli ecclesie Argentinensis, Johannis de Erenberch archidyaconi Argentinensis necnon abbatisse et conventus monasterii de Eschowe, Rudolfi de Thalmezzing, canonici ecclesie Argentinensis predicti et Heinrici de Lichtenberch, cantoris ecclesie Argentinensis cujusdem que rectoris predicte ecclesie in Korke munimine roboratum.
BERNE Damien, Les sceaux des évêques de Strasbourg au Moyen Âge, mémoire de maîtrise sous la direction de M. Georges Bischoff, Université de Strasbourg, 2004, t. 2, p. 159-160 (avec inversion de l'attribution des deux derniers sceaux).
(permalink : https://sigilla.irht.cnrs.fr/sigial.php/106071). Consultation du 19/03/2025.